Life: Turin on my mind.

So, I’m a bit of a spontaneous person. I like to go on city trips and exploring culture. That’s why I’m terribly excited for next week and go on a short city trip to Turin, Italy! It’s not a well known place, but it lies close to Milan. I will be going for 3 days with a dear friend. I’ve already googled for some hot spots and can’t wait to take pictures there! I should be learning though, since I first have to ace my tests before I go, but oh well. If you have any suggestions for must-see/must-visit places in Turin, leave a comment below! I would love to hear your favorite places!

Nederlands

Hoi hoi hoi! Een beetje dood geweest op mijn blog, maar daar gaat gauw verandering in komen. Na mijn tentamenweek, dus volgende week, ga ik lekker spontaan op een city trip naar Turijn! “Waar the hell ligt dat, vraag je je af?” Nou het ligt dichtbij Milaan. En het geeft niet hoor, ik had er zelf ook nooit eerder van gehoord totdat ik er tickets naar boekte. Het is ook mijn eerste keer naar Italië dus dat maakt het allemaal nóg spannender. Ik kan niet wachten om mijn blog vol te spammen met foto’s van Turijn. Hebben jullie misschien tips wat ik moet kopen/zien/proberen in Italië? Let me know!


bron foto: Wikipedia

2 thoughts on “Life: Turin on my mind.

  1. Turijn is leuk! Ben er een paar jaar geleden geweest. Het enige wat ik kan bedenken zijn de outlets in de buurt als je daar tijd voor hebt… Ik ben echt verslaafd aan de outlets daar. O en pizza om niet te vergeten 😉 xoxo Veel plezier! Ben benieuwd naar je foto’s!

    Like

Leave a Reply

