Life: Surprise Parteh!

Hoi hoi hoi! Hebben we allemaal zin in het vuurwerkspektakel om middernacht? Ik in ieder geval wel, als ik zo lang wakker kan blijven!

Gister hadden vrienden en ik een surprise party georganiseerd voor mijn alleraller beste vriendin van mij. Het thema was pyjama, dus meeste kwamen in een onesie! En wat was dat comfortabel feesten zeg, heerlijk!

Verder was ik verantwoordelijk voor de taart, maar door drukte (en lichtelijk luiheid) heb ik een taart in elkaar gezet van kant en klare cake. En eigenlijk was het zo slecht nog niet! Het was een gelaagde taart van vanille ijs, frambozen en om het af te maken oreo crunch on top!

surpriseparty1 surpriseparty3surpriseparty2 surpriseparty4

Geniet allemaal van jullie NYE en be safe!

5 thoughts on “Life: Surprise Parteh!

Leave a Reply

