Beauty: YSL Luxurious Mascara

Normaal koop ik echt heel weinig high end beautyproducten. Maar met de actie die er nu is bij Ici Paris XL dacht ik dat ik wel even een mascara kon proberen. Dus vandaar dat ik nu in bezit ben van de prachtige eye candy YSL Luxurious Mascara (for a false lash effect). (voor 19,50 met de korting bij Ici Paris XL)

En nu heb ik het al twee keer ongeveer op gedaan, en het was bij mij niet helemaal wow. Ik ben best moeilijk qua de perfecte mascara vinden, die heb ik namelijk nog steeds niet gevonden. Deze YSL houdt de krul wél heel goed vast, maar het geeft geen extra volume. Ik denk dat het de gemiddelde meid met ‘normale’ wimpers wel heel veel goeds kan doen maar met de asian lashes die ik heb is het best lastig om een mascara te vinden die beide eigenschappen heeft. Maar ik geef niet op! Uiteindelijk zal ik hem vinden. Welke mascara gebruiken jullie?

yslluxuriousmascara1 yslluxuriousmascara2 yslluxuriousmascara3

One thought on “Beauty: YSL Luxurious Mascara

Leave a Reply

