Life: Liebster Award Tag.

Excuses dat het alweer een tijdje geleden is dat mijn laatste post online kwam. Ik wil mijn blog zo leuk mogelijk houden met positieve items en afgelopen week was het alles behalve positief, helaas. Maar life goes oen dus doe ik dat ook maar. Hierdoor heb ik geen tijd gehad om foto’s te maken, dus dit is een zeldzame post zonder candy for the eye!

Liebster Award Tag. Zelf heb ik hier nog nooit eerder van gehood, ik ben ook weer vrij nieuw in de bloggerwereld. Het is een concept waarin de genomineerde blogger elf vragen moet beantwoorden, elf feitjes moet geven en dan door geeft aan een andere blogger. Dit is best wel handig, zo kan ik jullie een beetje een beeld geven over mijzelf ;).Ik werd genomineerd door justaquotelover, bedankt daarvoor!

  1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
    Oef, bloggen in het algemeen ben ik vroeg mee begonnen op yoghurtized.blogspot.com. Hierop wilde ik vooral gewoon alles kwijt wat ik maar kon. Nu op notajanedoe probeer ik voornamelijk te inspireren. Ik wil ook echt hiermee iets bereiken, een grote inspiratiebron zijn voor velen. Maar dat kan nog wel een tijdje duren denk ik 😉
  2. Welk boek zou je nog wel honderd keer kunnen lezen?
    Ik schaam me, maar ik ben pas echt begonnen met lezen sinds net voor de zomer. Dus héél veel boeken heb ik niet kunnen lezen. Als ik zou moeten kiezen zou ik erg twijfelen tussen the fault in our stars, – een boek dat gewoon heel fijn leest, grappig is en je ontroert – en The alchemist. Dit is juist een boek dat enorm inspireert met een mooie gedachte erachter en niet zo zeer om het verhaal mooi is.
  3. Wie of wat is voor jou een inspiratiebron?
    De hele bloggerwereld! Het is mooi om te zien wat sommige mensen kunnen bereiken, op zo’n jonge leeftijd. En allemaal op hun eigen houtje. Dit inspireert iedereen toch wel om zelf ook wat te bereiken toch?
  4. Hoe zou jij je blog kort en krachtig omschrijven?
    Weinig woorden, veel foto’s.
  5. Zou er iets zijn dat je aan het verleden wilt veranderen?
    De meteorietaanslag, die de dinosauriërs lieten uitsterven. Ik zou best nu een dino als huisdier willen.
  6. Ben je tevreden met de persoon wie je nu bent of zou je jezelf graag anders zien? 
    Ik ben bijna tevreden met wie ik ben geworden. Ik zou liever stuk minder lui willen zijn maar ik waardeer nu echt al de kleine momenten in het leven en realiseer me al dat ik gelukkig ben. Dat heb ik niet altijd beseft en het moment dat ik dit wel deed, lijkt het leven eigenlijk zo veel beter! Natuurlijk is het niet altijd even zonnig, maar dat is nu eenmaal zo.
  7. Wat is jouw doel voor 2015?
    Ik kreeg deze vraag een keer gesteld op straat. Ik voelde me zo onder druk gezet dat ik echt geen antwoord wist te geven. Uiteindelijk moest degene die het aan mij vroeg antwoorden in mijn mond leggen. Ze zei tegen mij dat de meeste gewoon hun diploma in the pocket willen hebben. Ik heb maar gezegd dat ik dat ook wilde, hoewel mijn diploma waarschijnlijk pas in 2016/2017 te behalen is. Mijn doel in 2015 is dus niet mijn diploma halen, want dat kan gewoon niet, maar ik denk succes hebben met mijn blog! Dat zou echt heel fijn zijn.
  8. Welk kledingstuk vindt jij een no go?
    Mogen het schoenen zijn? Dan zijn het Crocs. Ze zijn naar mijn mening echt echt echt über lelijk. Het maakt me niet uit hoe fijn ze zitten, gewoon niet doen.
  9. Ben jij een flapuit of denk je goed na voordat je iets zegt?
    Flapuit. Behalve als het gaat over persoonlijke dingen die mij toevertrouwt zijn. Daar let ik wel erg op.
  10. Wat is jouw guilty pleasure?
    Truffelchocoladepepernoten van bolletje, echt hemels zijn die dingen. En gelukkig alleen maar tijdens Sinterklaas verkrijgbaar, anders zou ik elke dag minimaal één zak eten.
  11. Welke quote past het beste bij jou?
    “If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” – Albert Einstein. Maar dit is meer een excuus voor mijn rommelige kamer.

Nu elf feitjes over mij:

  1. De binnenfoto’s die ik maak, zijn rond 2 uur ‘s nachts geschoten, alleen en in mijn kamer.
  2. Ik hou van met mijn camera prutsen
  3. dmtr.se is een van mijn favoriete fotografieblogs
  4. Ik drink veels te veel pumpkin spice latte’s en wanneer deze niet zijn, dirty chai teas van de Starbucks
  5. Ik ben echt hopeloos in persoonlijke keuzes maken onder druk, maar dan ook echt hopeloos.
  6. Ik hou van rondreizen en leuke plekjes ontdekken in heel Nederland
  7. Mijn bed is zo chill, dat ik er soms een hele dag in lig
  8. Internetbeloftes hou ik me heel slecht aan, terwijl beloftes in het echte leven altijd wel na kom.
  9. Ik hou niet van kaas, chocolademelk, tomaten(saus) en combinaties daarvan. Maar wel van het idee “warme chocolademelk in de winter” of een gezellige “pizza televisieavond”.
  10. Ik heb meer dan 50 paar schoenen
  11. Mijn natuurlijke haarkleur heb ik al 5 jaar niet meer gezien

Dat was het dan! Mijn nominatie voor de Liebster Award is shayavenue. Hier zijn jouw vragen:

  1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
  2. Wie zijn/is jouw inspiratiebron(nen)?
  3. Wat mag er niet ontbreken in je tas?
  4. Wat hoop je te bereiken in 5 jaar tijd?
  5. Wat is jouw goede voornemen voor 2015?
  6. Wat is je favoriete boek?
  7. Wat vind je aan jezelf het beste?
  8. Welke persoonlijke eigenschap waardeer je in mensen?
  9. Als je één dag beroemd zou zijn, wat zou je doen?
  10. Wat is je ideale vakantiebestemming?
  11. Wat is je favoriete winkel?

Lange post! Ik hoop dat jullie het interessant vonden.

xx -Therésa

5 thoughts on “Life: Liebster Award Tag.

  1. Wat een mooie antwoorden! Haha, ik heb echt een omgekeerd blog van jouw omschrijiving. Veel woorden, weinig foto’s dus. Ik zag trouwens niet wie je getagd hebt om jouw vragen te beantwoorden etc.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

