Hotspot: Sid & Liv Nijmegen

Hee joh, mijn vorige post was niet eens een nieuwe hotspot! Dat is wel genoeg reden om er weer een te posten, of niet soms? Dit keer Nijmegen: Sid & Liv

Ik denk dat je aan mijn vorige hotspots wel kan merken bij wat voor plekjes ik het leuk vind om te eten. Sid&Liv past hier perfect bij!

Een gezellige lunchroom met echt heerlijke zelfgemaakte broodjes in een van de zijstraten van Nijmegen! Zo ambachtelijk mogelijk en van regionale producten. Daarbij kan je alles  wat je in de winkel vindt -interieur, niet de bediening- ook nog kopen! Ook hier was het volk gemengd, van jong tot oud. Heel erg gezellig dus!

Ik had brood met Amsterdams ossenworst &co. plus een dirty chai (mijn verslaving van dit moment) genomen. Kijk maar naar de foto’s en je kan zelf concluderen hoe heerlijk het wel niet was.

Sid & Liv: Van Welderenstraat 95 Nijmegen

sidenliv1 sidenliv2 sidenliv3 sidenliv4 sidenliv5

2 thoughts on “Hotspot: Sid & Liv Nijmegen

Leave a Reply

