New In: Clarks Originals Desert Boots

Jaaa! Mjn tentamens zijn voorbij. En ik kan weer heerlijk genieten van mijn anderhalve studievrije week! Dat heb ik meteen gevierd met een heerlijke lunch in Rotterdam bij een ge-wel-dig-e hotspot! (post komt eraan!)

Als er iets is wat al lang op mijn verlanglijstje staat, zijn het Clarks Desert Boots. En had ik nou eens geluk dat ze van het weekend met korting te verkrijgen waren bij Men at work! Dit was voor mij de kans om ze meteen te kopen, aangezien de originals van Clarks bijna nooit in de aanbieding te verkrijgen zijn! Ik had ze vandaag voor het eerst aan naar Rotterdam, maar god, volgens mij moet ik ze nog even inlopen voordat ze echt lekker gaan lopen…

clarksdesertboots1

Leave a Reply

